Weather Forecast

Het is al weer een hele tijd geleden, dat ik hier iets neerkrabbelde. Reden? Gewoon geen zin of inspiratie en Facebook gaat een stukje sneller. Gisteren beloofde ik via Facebook dat ik weer een logje zou schrijven en belofte maakt schuld. Dus daar gaat tie dan.
In mijn vorige logje liet ik het eerste begin zien. Het was een BOM project van Marianne D en het eerste gedeelte was deze.
Haan

Hier moesten nog twee zijkantjes aan en het huiswerk van de eerste maand was klaar. Super leuk om te doen en omdat borduren niet echt mijn ding is deed Marianne er iedere maand een stitcherietje bij zodat ik de teksten kon stitchen.
foto4

De blokken volgde elkaar op en uiteindelijk waren ze klaar om ze tot een top te verwerken.
foto3foto2foto1
En toen kwam ik er achter dat ik van het laatste blok niet eens een foto heb gemaakt. Blijkbaar zat ik met mijn hoofd al bij het in elkaar zetten van de top.
Weather Forecast1
Zo zie hier het resultaat. Nu nog op zoek naar een achterkant en dan maar eens kijken wat ik allemaal wil quilten.

Ik ben uiteraard met nog veel meer projecten bezig de foto’s hiervan staan overal waar ik ze niet wil hebben. Heb mijn oude fotoprogramma weer geïnstalleerd en eerst maar eens zorgen dat er weer wat orde komt. Dan laat ik hier weer wat zien.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Weather Forecast

  1. Inge zegt:

    Nou meid, het is je gelukt hoor. Ga nu maar lekker uitpuffen, ga ik ook doen. De top is echt supermooi geworden.

Geef een reactie

