My Home or Yours

Ook dit is een nieuw project waar ik al weer vier maanden mee bezig ben. Dit project is een BOM van de maand die ik bij Dorry volg.
Kei leuk om te doen en ook al zitten er stofjes bij het pakketje, mijn eigen voorraad word zeker gebruikt. Lekker een persoonlijke draai aangeven is wel aan mij besteed.
MHoY1
Dit was het eerste blok. De driehoekjes heb ik bij deze een voor een met de hand aan elkaar gezet. Een behoorlijk karwei en het ergste was dat ik het niet echt netjes vond. Op zich niet zo heel erg maar ik dacht steeds dit moet anders. Ben het uiteindelijk met de paperpiece methode gaan proberen en dat bevalt mij prima. Driehoekjes getekend op millimeterpapier en ook de halve cirkeltjes alles bij elkaar onder de scanner en op iets dikker papier geprint. Uitknippen met vier driehoekjes naast elkaar en het malletje is klaar. Verder is het even overtekenen op een luierinlegvelletje en stikken maar. Dit gaat een stuk sneller.
MHoY2MHoY3MHoY4
Nu is het wachten op het volgende blok en omdat ik eigen stofjes er bij gebruik kan ik al wel weer de driehoekjes maken. Dit staat dan ook voor deze week op de planning.

Eerst maar even van het zonnetje gaan genieten.

 

Dit bericht werd geplaatst in My Home or Yours. Bookmark de permalink .

6 reacties op My Home or Yours

  1. Anita zegt:

    Je staat weer bij mijn leeslijst. Leuk om de FW kleiner te maken. Wat een leuke BOM ben je aan het maken. Geniet nu maar van het weer.

  2. ingeslaats zegt:

    Dit is een ontzettend leuk project, maar ook erg ienimini. Het gaat jou goed af en het ziet er allemaal even leuk uit.
    Wij hebben net ook lekker in het zonnetje gezeten en vanmiddag ga ik weer.

  3. PetraM zegt:

    Wat wordt dit mooi en wat leuk dat ik je weer gevonden heb.

  4. sylvia zegt:

    erg leuk, hoor!
    en wat een kleine FW blokjes maak jij…….pfiew……..helaas kunnen mijn vingers/handen dat niet zo vasthouden.
    heb al moeite met de gewone maat……..:(

  5. miranda zegt:

    Ja erna, ik heb je weer gevonden! Wat een leuk projekt weer….zo met die huisjes…driehoekjes en eigen lapjes. Groetjes

  6. Katrien zegt:

    Wat een leuke blokjes.

Geef een reactie

