Farmer’s Wife

Enkele weken geleden ben ik begonnen aan dit project.
Farmers WifeA
Een leuke uitdaging omdat mijn blokjes inclusief naad 10×10 cm zijn een stuk kleiner dan het originele patroon. De blokjes wil ik zo veel mogelijk van restjes maken. Kijk wel een beetje naar de kleuren maar verder denk ik nergens over na als alleen dat je wel het patroontje moet zien. Kort gezegd doe ik dus maar wat en heb tot nu toe nog geen enkel idee wat voor tussenrandje het zal gaan worden. Hier moet ik wel over gaan nadenken want ik wil tussendoor de blokjes aan elkaar gaan zetten zodat ik op het einde niet tig blokjes heb om te verwerken.
Farmers Wife1
Deze 12 blokjes heb ik even aan elkaar gelegd maar zo word het natuurlijk niet.
Dit zijn de laatste 2 blokjes die ik afgelopen maandagmiddag bij de super gezellige Ploeter Bee van Wendy
Blokje 13 en 14



 

Dit bericht werd geplaatst in Farmer's Wife. Bookmark de permalink .

6 reacties op Farmer’s Wife

  1. inge zegt:

    welkom bij WordPress Erna!

  2. Inge SlaatsI zegt:

    Goed van jou! Ik heb het ook geprobeerd bij WordPress, maar ik snapte er helemaal niks van. Had een blog aangemaakt, maar heb het na een dag weer verwijderd. Nou ja, je hebt verstand van digitale zaken of niet. Ik dus niet, jij wel!
    De blokken zijn hartstikke leuk. De laatste twee van de zwoegbee bij Wendy zijn ook keileuk.

  3. creatievelingelly zegt:

    succes met je project maar ook met je blog bij WP

  4. quiltingmieke zegt:

    piép hey meid ze zijn mooi je blokken, en jopie met je blog
    knuf Mieke

  5. Janine zegt:

    Ik wens je veel succes maar bovenal veel plezier ermee. Ik volg je wel en ben benieuwd hoe het je hier vergaat. Wel leuk om te werk zo te volgen. De blokken zien er leuk uit.

  6. Ellie Maas zegt:

    Leuk Erna, weer terug met een blog.

Geef een reactie

